torsdag 8. desember 2011

Det når du kunne gjort det så mye bedre selv

Burde sove, vil sove. Buksa er ubehagelig og jeg er trøtt, vært det siden jeg kom hjem elleve. Allikevel rakk jeg aldri gjøre noe annet enn å hente frem boka og ha lyst til å spille, får jo ikke gjort noe med det.. Latskap ass.

Og så var det livet da, at jeg skal gjøre ting og være i stand til ting jeg ikke er sikker på at jeg er i stand til..
Men ifølge psykologen er det bedre å ta opp studielån, starte å studere og så faile, enn å sitte hjemme å ikke studere og ikke ha lån og ikke ha liv.. Det var vel rundt da, jeg følte jeg hadde mistet henne..

Føler at jeg kunne vært en skikkelig
vippekunster.
At jeg burde operere
noen vanlige fake vipper
til partyvipper, selv. 
Med bling og mønster og glitter.
De en kjøper kan jo umulig være like fine,
som mitt håndtverk.

Pff

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL