fredag 14. desember 2012

Og så rabler vi om gledene med tatoveringer.

Oh the drama, å skåne mamma for tatoveringene. Fordi jeg er tjue og mamma blir lei seg hver gang hun ser en tatovering på kroppen min. Men dette går bra! Selv om jeg ser den nye flotteste i verden i speilet, og skjønner ikke hvordan noen kan mislike tatoveringer, iallefall den.

Først, måtte jeg si at jeg skulle på date, for å ha en grunn til å forsvinne fra fem til ti, som ble til halv elleve. Daten gikk bra med andre ord. Jeg er litt bekymret for noe annet, mengden blod -tatovøren lovet å huske meg for alltid, aldri hadde han hatt problemer pga for mye blod. Til moi. Nå kan vi kalle det en half sleeve. Han lover meg en fantastisk sleeve når jeg kommer tilbake, og han skal sjekke ut "this... Allen.. Ginsberg?" åh, jeg gleder meg!

Og, gjett hva, albuen er ikke så ille! Jeg var så redd når han tegnet på et loveheart som var litt albue, men jeg kan ikke kalle det vondt. Vondt var etter tre timer på overarmen, og så fylle inn mot underarm/armhule.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL