tirsdag 29. november 2011

Hvilken dag er det idag

Tidlig en et-eller-annet morgeen. 
 Er så gira på den nye dekoderen, 
nå styrer JEG livet, ikke tv-programmet
 Eller, jeg skjønner jo så lite at .. Den vinner
 Så leste jeg ut den stygge boka, 
og som en slags selvskader-tvangstanke
vurderer jeg faktisk å gå ut idag
 Ikke fordi jeg vil, ikke at jeg burde en gang.
Det regner og jeg har masse kviser
Håret mitt er fett og, men jeg MÅ HA OPPFØLGEREN NÅ
 Når jeg har fått den søte smaken på ordentlig lesing,
selv om det er en drittbok om vampyr-dryhumping,
så er det jo bedre enn tv. 
Ellers er jeg fattig, tørr ikke sjekke kontoen før
MasterCard-regninga skal betales, 
antar jeg får spise og dusje, 
hører rykter om at frisk luft er sunt,
"selv om du er sjuk", pff. 
Får se da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL