tirsdag 6. september 2011

Når gud gir deg sitroner

I helgen, etter å ha ikke-sovet ut etter lite søvn i Spania og døgning brukte jeg tre hundre kroner(++) på en fire timers tur of joy til utpålandet der min kjære bor.
 Så ble jeg hentet på bussplassen, kjørt til gården hvor en bitteliten Jack Russel har blitt til en stor valp! DET var gøy, for ikke å snakke om da en morderfugl jeg ikke vet hva heter drepte en høne og Severin HOLDT DEN I HENDENE SINE. Fuglen klarte til slutt, med Severin sin hjelp, å fly til nærmeste tre. 
Mye som denne! Og han HOLDT DEN

SÅ regnet det, og vi drakk kakao, spiste salat og frokost og spilte scrabble- hvor jeg vant helt drøyt, som kan ha noe med at de var litt snille med noen av ordvalgene mine. Båthake, krimjøda, ildrekene o.l.
 SÅ lagde vi middag, Severin og jeg gikk ut i et huset med glassvinduet og plukket basilikum til en heftig pesto, og Bergsmyrene sine heftige grønnsaker som bønner, agurk, salat, chili og squash(grønn og gul!)
 Mye som dette!

SÅ besøkte jeg skolen og trivelige folk, siste møte med psykolog, siste møte med Tiril på tre måneder for hun er nå snart i Brasil
Det var koselig, vi gikk rundt og rundt Drammen, just like the old days. Liksom. Og så møtte jeg Kristin som jeg ikke har sett siden Slottsfjell! Det var koselig,
vi hang på parkeringsplass, Severin kom og kjøpte falafel og vi var småfulle. Slik fortsatte det til Kristin måtte dra sent, jeg mistet toget, men så var det forsinka så det gikk bra. Og Severin og jeg kyssa farvel i en varm sensommernatt med lysende tog i bakgrunn. Bare noen timer før vår 4MNDsDAG


Mye som dette!

Peace out, siden det er sol skal jeg spille sims

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL