torsdag 22. september 2011

Sjokoladefeber

Igjen befinner jeg meg i stua med flere sjermer, for mye mat, for lite penger og sjokoladeyr. Så jah, når pcen klikka midt i spenningstoppen, jeg med tårer i øynene da bestevennen innrømmer at han har likt henne hele tiden, og allikevel gitt henne tips og vært snill og støttende mens hu holdt på med forloveden til bestevennina, som er bitch så ingen synes synd på henne. Something Borrowed, vet ikke åssen den ender, men jeg er faktisk usikker, på hvordan den ender og hvor jeg selv står ! MEN DET ER JO FAEN IKKE NOE PÅ TV FØR 00.00, vent, Ugly Betty <3<3

Uansett, jeg savner kjæresten min som er skikkelig digg, og hamster og jeg har begge holdt senga i hele dag-men igår løp hu rundt som en feit og stolt ponny i løpehjulet sitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL