fredag 2. september 2011

Spain 4ever

Det har ikke gått et døgn siden vi forlot Spania, men.
Savner varme netter, kokosolja hud i sola, tøsete og sosialt akseptable klær og mine nye, rosa hjertesolbriller. Serr. Jenteblader, drinker og chill mat. 
Høy musikk på Ipanda, Katy Perry og Paramore ble favorisert noe, warm up til all trendmusikken som ble spilt ute. Så, Katy Perry sin fineste musikkvideo(annet enn I Kissed a Girl og Teenage Dream og Fireworks, de er fine, men denne er best. Okei, You're so Gay er kanskje LITT kulere) Her er den første, beste og fineste musikkvideoen til sangen:
Ellers er jeg kald og varm som en Katy Perry sang,
tv suger og jeg gleder meg til å sove i natt!
 Vurderer pannelugg
 Pappa synes jeg var lite pen på håret idag
Men han har ikke døgna, svetta i 40 grader
og masse salt, sand og klor i håret
 Pannelugg? Ja? Nei?
Evt. lenger!
 Peace out in pyjamas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL