mandag 12. mars 2012

Leilighetsjakt

Det er ikke bare lett altså,
finne noe som er perfekt 
og så finne ut at den ikke var så perfekt allikevel,
eller finne ut at den er bedre og så miste den til  noen andre!

Psykologen skjønner ikke hvorfor jeg er så redd,
det virker som alt og mye går tilbake til frykt.
MEN jeg skal skrive ukeplaner,
og jeg ringte på leiligheten helt selv.
Og så dro vi, og den var kjempe fin.
Men ikke bra nok, vi trenger to ca like store soverom;
det er ganske vanskelig!

Så jakten fortsetter,
som er bra. For mamma er litt stressa idag,
og så måttet vi samle sammen 24 tusen til imorgen,
og så gå til banken!

Så jakten fortsetter, så jeg skal legge meg om en time tenker jeg,
og frem til da spiser jeg blåbær, ser på Dharma & Greg med mor,
OG kanskje skrive noen eposter til fine leiligheter 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL