torsdag 29. mars 2012

Life.ass

Føler jeg burde spare til en svær og deilig tatovering.
Ellers går alt bra, planer og venner og livet og sånn. Bare..
Høhø, 
men ellers er det bare kjipt at livet er bra,
sola skinner og entusiasmen koker,
men kroppen sitter fast i død og smerte.
Legen har gitt meg en uke med medikamenter,
til ting roer seg og så skal jeg klare meg (helt)selv.

De sier det er viktig å gi seg selv tid til å sørge,
men plutselig har jeg vent meg av å ha det kjipt.
Det er ikke digg lenger, så jeg holder meg ute og blant folk.
Konstant, natten er værst osv, men dokumentarer, skrekk og Futurama <3

Alle fiskene og sånt.
Og så leste jeg facebookstatus jeg likte;
"One day you'll wake up and realize how perfect she was, when that day comes she'll be waking up with the man who already knows.."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL