tirsdag 25. oktober 2011

Det er ikke lett

Dagens

Jeg suger på ikke-sukker

Sko<3
PS: Vil jeg ha på de giga høye, rosa og glitrende skoa mine
på Halloween hos Bitten?
 Halloween-outfit btw

MÅ lære meg å strikke asap


MÅ lære meg å SI STOPP(jeg pleide ikke være så svak)

Er det mulig å redde kåpa mi uten å sende den på rens?
Hvilke land skal Severin og jeg innom på vinter-InterRail?

Vil jeg ha pannelugg igjen? 
HUSK Å SMINKE MEG FØR JEG PRØVER BRILLER NESTE GANG

Må jeg ha langt hår?
KUNNE BRUKT PENGENE PÅ TOG-SNACKS

PS: Kjæresten min og jeg skal på date,
ikke denne helgen, men neste og spise middag ute!
(Tilfeldigvis ca ET HALVT ÅR SAMMEN<3)

Denne helgen skal jeg jo på Halloweenfest hos Bitten,
ha besøk og venner og sånt! OG VIN
Og kostymer og glitter(les. OUTFIT)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL