tirsdag 11. oktober 2011

DIGGem

Meg nå

Bitten var søt og ga meg litt
intervju 101 over en kaffe
jeg så på dyre smykker
jeg var på intervju, tisset ikke på meg
Damen skrev "Bra!!" på arket mitt

Har vært oppegående flere dager i strekk,
og føler meg uroevekkende oppegående.
Kanskje, hvis jeg får jobben-
kanskje klarer jeg det. 

PS: diett dag 1, tok sukker og melk i kaffen
MEN ellers bra. Ish, spiste bare to ganger idag,
bortsett fra en kopp med frokostblanding-uten melk
Jeg spiser ikke frokostblanding med H-melk..

Skal til Oslo i helgen, det blir kos.
Kanskje Severin skal dit også-
da kan vi møtes igjen.
Avstandsforhold er kjipt,
men jeg er positiv og tror det har
positive sider og.

  1. Jeg er klengete, avstand gir avstand
  2. Vi setter stor pris på tiden sammen
  3. Jeg slipper at vennene mine sier at jeg velger kjæreste over dem
  4. Jeg blir savnbar
  5. Det er enklere for meg å være enkel å være med
  6. Jeg slipper å barbere hele jævla tia(SKAL begynne å epilere igjen)
  7. Det er faktisk litt fint å savne og tenke på han 
  8. Jeg tvinger meg selv til å gjøre andre ting enn å savne
osv
Livet er flott og sånt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL