søndag 23. oktober 2011

Sykt digg

Sykt klissete meeen
Severin og jeg skal feire nyttår sammen i Spania!
Jeg har nydelige venner
Jeg har en kjæreste som er nydelig og spiller brettspill med meg
Oooog er verdens deiligste OG snilleste OG klok som en ugle!
For ikke snakke om venner
Som f.eks gir meg rottebamse!
Eller deler et par flasker vin og en natt med my little pony
Eller bare er awesome!
Og Severin sier det er hyggelig om(altså going to happend)
jeg blir med han å droppe flybillett hjem,
men InterRailer hjemover!
Vi snakker tog gjennom Spania og mot
Sveits, Tyskland og Østerriket,
og så MÅ vi jo innom Paris 
og bortsett fra det er jo mulighetene uendelige
Bortsett fra penger og sånn da, men pfff...
Detaljer!
So, ønsker meg penger og ull til jul!
Og te!
Så, selv om jeg er livredd for fremtid, fortid og nåtid
-går det jo bra.
Pluss, jeg har jo alltid venner som tar meg inn i varmen, 
evt. en kjeller/sofa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL