mandag 3. oktober 2011

Mål med livet og sånt

Hadde en flott første dag hos ny psykolog, 99 problems, but a bitch ain't one, for å si det sånn. Viste seg at i Tønsberg blir jeg en del av et ungdomsteam, som til min gledelige overraskelse er gratis! Som jeg kan berolige alle med at jeg nådde frikort grensa i februar og kan cruise gratis med det meste frem til nyttår-men det var jo kos allikevel!






Fikk også en gledelige overraskelse om at psykologen min jobber med "unge som av forskjellige grunner sliter forskjellig på grunn av forskjellige rusrelaterte greier" for å sitere det etter å ha liggi i hodet mitt og blitt formet av meg. Føler meg noe lurt, noe noen kunne nevnt? Turte ikke nevne planene om vinutdannelse, daa. MEN ellers var hun trivelig og fikk like mange åpenbaringer som alltid.



Ellers har jeg binga uten like så lenge jeg kan huske med motivet "samle spekk til å holde meg varm om vinteren", meen jeg antar alle joy rides tar slutt og imorgen starter sukker-, godteri- og ti feite måltider om dagen-stopp.


OG SÅ PLANLEGGER VI DOBBELDATE MED BITTEN OG THOMAS PÅ FREDAG
(Severin & meg)

Okei, mål med livet kommer seneree

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL