lørdag 1. oktober 2011

PERRY THE PLATYPUUUS

Skulle ønske jeg hadde fått tatt noen bilder da jeg var hos kjæresten min i noen dager nå, og av hvor gær'n hamsteren min ser ut(Den har en haug langt hår bak hvert øre, og nå står det rett ut og gir henne en gal-professor-look).
(Ca sånn ser det ut hos Severin sin gard, bare finere
og super økologisk-og de har sauer som breker og går rundt)

OG DE HAR SØTE DYR SOM BRUKER MEG SOM MØBEL OG KOS
(Ca meg)
Har jobbet på jordet, kjørt traktor og malt hus(på stilas). For ikke å snakke om laget mat og hatt det kos i sola og verdens beste kjæreste har vært min i 5 måneder på torsdag! Møtte en av de største fobiene min med godt humør til og med, syklet for første gang på 5 år.


(Ca sånn)

Så,idag måtte jeg stå opp grusomt tidlig for å komme på en buss som går før solnedgang-som jeg måtte siden Hamster måtte ut i ballen sin, og dette ned fra litt for høye gjenstander igjen
For ikke å snakke om min date med polet, en flaske økologisk hvitvin og besøke Bitten senere i kveld! Braa.



Så nå er jeg litt mer.. Klar og lysten på inspirasjon og motivasjon. Og det er jo et skritt nærmere motivert!

 .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL