torsdag 6. oktober 2011

FUNfunfun

Idag har jeg vært flink, stod opp tidlig(elleve-ish) og var gira på livet, og så sov jeg til 14-ish.


Uansett kom jeg meg ut av leilighet
FØR TRE
Rakk til og med en tekopp med frokostblanding
rismelk og fitnessfood-lols
OG putte sengetøy i vaskemaskin!

Overført penger

Sunnhet= MEG

ut å leke på Fretex, fant desverre ikke
det jeg lette etter, men!
Chille såler, så nå kan jeg å i mine favorittsko
enda et år uten å blø ihjel!
OOG bursdagsgave til mamma
(hint, på bokhandelen)

(Lette etter noe heftig jeg kunne 
tove eller hekle tull og sy det på)
Som dette!

Nå skal jeg ta meg sammen, og fortsette å være flink,
rydde rom, vaske klær, vaske bur og ta ut av oppvaskmaskin.



Så liker jo mor&far å spise på natta, mens jeg prøver
å spise før 20.. TACOAFTEN



PS: Skal tilbringe kvelden med epilator siden
SEVERIN KOMMER PÅ BESØK IMORGEN
og vi har 5 MÅNEDER SAMMEN IDAG <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL