onsdag 15. februar 2012

Meat Loaf

epic
Makes me think like
Og så skulle jeg kjøpe chill ansiktsprodukter mot kviser,
og så, etter å ha svidd av masse penger-
innså jeg at det er ingen kviser på mitt ansikt.
Best.feeling.ever.
Bortsett fra å ha kamera mens Severin stod naken i en foss, i oktober/november

Og så har jeg stjålet spotify, men nå går det ikke.
Men jeg liker youtube så whatever.

Og så nevnte mamma at hun helst vil at jeg skal..
Begynne å jobbe, studere, få ett liv, flytte ut
eller noe.
Så hittil er alternativene :
  • NAV fordi jeg virkelig ikke kan studere uten å få sammenbrudd
  • Jobbe i barnehage(ubrukelig forslag av mor, totalt ignorant iforhold til barneskrekken/angsten min, men jeg har jo hatt litt lyst til å jobbe på Steinerskole).
  • Bergen(men da må jeg jobbe, eller bli nav sin bitch)
  • Frivillig arbeid i utlandet(men da trenger jeg penger og baller).
  • Vaskedame er muligens noe å vurdere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL