lørdag 11. februar 2012

worst.hangover.ever

Eller nesten, men det går bedre nå. Etter enda en runde oppkast og nesten litt eple.
Koser meg med to dyner og vinduet åpent. Hvis rommet slutter å spinne vurderer jeg litt sims. Og så må jeg kjøpe ny mobil til mamma, og be psykologen om antabus neste time, som heldigvis kun er noen dager unna. Time to be sobeeer. Antabus blir ofte brukt som trussel, men også medikament for folk som sliter med å slutte å drikke. Ikke at jeg tror at jeg kommer til å slite med det., men om noen dager skal du se at jeg innbiller meg at jeg kan drikke med måte, så det er vel for alles beste

Noen tenker kanskje at etter to runder på byen som tjueåring, og så bare gi opp er waste.
JEG synes det er trist at FØR de to rundene var jeg allerede lei av fest og uteliv, men det kan jo være flere gode ting.

Peace out, gledgruer meg til pappa møter blikket mitt igjen, ser det ikke skje ved det første. Skulle tro foreldre ble vant med skuffelse etter alle disse årene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL