mandag 13. februar 2012

Valentine

Som sagt gjør det ikke noe at den nydelige kjæresten min er bortreist, han er jo i hjertet mitt hele tideeeen.
Dessuten har jeg venner, og en lite original ide om at jeg ikke trenger en spesiell dag i året for å vise kjærleik, men i verden og livets stress, tjas og mas er det jo mange som gjør nettopp det! Med jobb, lønning, utgifter, lån, matpakke, lekser, barn og venner, det er ikke alltid lett å være så tilstedeværende som en vil, så støttende og oppmerksomhetsfull som en burde. Men så har en iallefall en ekstra dag å bruke gaver til å rekke ut, og de ordentlig tøffe kan gå forbi det! Og så kan vi minne oss på at rosa er en fin farge, kjærlighet føles godt(fra familie, venner og special someone) og at det er lov å spise sjokolade.  Eller faste, ta på seg blonder og en kjole som kun er flatterende om en dropper desserten-whatever. Folk trenger grunner til å spandere på seg noe ekstra, så er det flott og sunt.tror jeg.

PS: jeg savner kjæresten min helt sinnsykt hver dag,
ikke bare når han spanderer en flott middag, kino
og whatever,
MEST at han er der, holder rundt meg,
synger alle sanger han har på hjernen f.eks
de små tingene som jeg savner og elsker.
Mest om kvelden,
men det går bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL