torsdag 16. februar 2012

Purity

Så, etter noen uker med ingenting og fyll
om hverandre har jeg gjort .Noe
På tide med romvask,
det vil si, rydde sti vaskedama kan vaske.
Lettere sagt enn gjort, men etter mange timer
er jeg nesten ferdig, og innser igjen at jeg har ALT 
for mye klær, til å mangle så mye!

Vurderer faktisk å vaske baderomsveggene imorgen,
vasket en og det var en brutal oppvekker.. 
Og så kaffe og pommes frites med BFF, 
alltid koselig. 

Det viser seg, at av å gjøre ting får en det litt bedre.
Føler meg faktisk bedre enn på lenge,
til og med barnehage ser lysere ut!
Pandareservat med en rygg som ikke takler vaskedag derimot,
søren altså. Vi får sjå!

PS: Det er ikke det at jeg ikke satser på å bli husmor,
men noen synes det er viktig med selvstendighet,
du vet, utdannelse og jobb og mulighet til å ta vare på seg selv.
Først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL