torsdag 23. februar 2012

Sverige ass

Istedet for noe konstruktivt har jeg brukt dagen med
mor og onkel, i bil og på båt, i Sverige!
Vi spiste på McDonald, i Sverige har de eplepai og økologisk kaffe.
Jeg spiste fiskeburger, siden jeg selger sjelen min for foreldrene mine sin aksept.
DAGEN jeg flytter ut er fiskevanene OVER.

 Mega gøyalt med salg. Ser den ikke semska ut?
 Legg merke til det nye skjørtet, det passer <3
 Denne ser faktisk litt freshere ut i virkeligheter, 
og til dongerishorts har jeg en følelse av!
 Jeg liker å se sint ut når jeg tar bilder av meg selv,
det gjør det mindre kleint.
 Og etter jeg var så glad for å ikke ha kviser jinxa jeg det, 
så koser meg med maske 
mens den nye DIGGE(svenske og billigere-enn-i-Norge) teen blir kald
Det er litt digg når den sprekker og da!
 Kjøpte også masse grønnsaker, ost og vegetarmat!
Gleder meg til å lage masse chill med det!
Og gjett om jeg ble glad da de fine klærne mine
er enda mer bevis på at du kan hedre dyrenes skjønnhet
uten å drepe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL