tirsdag 23. august 2011

Dagz siden jeg snart har et liv og kjeder meg nååå

Ekkel info om meg ingen vil vite og jeg ikke vil at noen skal vite. LES NØYE

Dag 6 - Skriv 15 interessante fakta om deg selv(ingenting av dette vil være interessant)

  1. Jeg farger ikke håret craazy og kler meg dust fordi jeg liker oppmerksomhet, jeg bare bryr meg så mye om min egen mening og at jeg selv skal føle meg bra at jeg velger å ikke bry meg om hva andre mener. 
  2. Jeg har gått fra å føle at det er eksotisk å kle seg "normalt"-ish til at jeg faktisk merker når klærne mine ikke matcher, jeg prøver å ikke la det gå innpå meg, men det er litt skummelt.
  3. Mye angst, lite/mye søvn, dårlige tanker, besettelser og humørsvigninger preger meg hele tia.
  4. Jeg byttet ungdomsskole fordi folkene var dårlige, jeg var syk og de var dårlige. Fakta.
  5. Jul er favoritt høytiden min, etter Halloween
  6. Jeg har skikkelig lyst til å lære meg å strikke, og å være skikkelig flink. Men er for utålmodig..
  7. Ugle er greia til Kiine og meg, totally tattooing en gang!
  8. Jeg elsker elefantmotives, elefanter i farger og former.
  9. Jeg hyler jentete inni meg når jeg ser glitrende, rosa/regnbuefargede ting
  10. Jeg elsker å planlegge, hypotetisk, ordentlig planlegging er vanskeligere og krever mer.
  11. Jeg hater å skrive artikler fordi jeg vet jeg kan gjøre det veldig bra
  12. Klarer oftere enn sunt å slutte å tenke på kommando, sånn, jeg kan stirre inn i en vegg lenge uten å klikke.
  13. Elsker fet, chill mat, sunn og frisk mat og å være sulten.
  14. Det er skikkelig ille å ha en kjipt dag, bare ville forsvinne i mengden og så komme på at du har rosa hår, nettingstrømper og litt for kort skjørt.
  15. Jeg husker bare  enkelthendelser og følelser fra ungdomsskolen, og tiden før det. 
Dag 7 - Dine tre favorittparfymer



Dag 8 - En tid når du var tilfreds med livet ditt
Da jeg var veldig syk, da alt jeg tenkte på var vekt, trening, mat og måter å ta selvmord. Da jeg sminket meg mye, kledde meg tøsete og hadde pene negler og flat mage. Da jeg var innlagt, med sykepleiere, behandlere og å gå sminkeløs rundt i ganger om natten. Nattvakter, gamle søte damer som renset sårene mine. Å bli vekket til pisseprøver. Sykehuset i københavn, prøve å stikke av og sykepleiere. Forvirring og lite klær. Hjelpesløshet. Første klasse på internat, mange mennesker, mye alkohol og rotete rom. Komme til timen litt sent, litt full og i pyjamas. I vinter da jeg var helt på kjøret, og i begynnelsen av sommerferien da jeg bodde i campingvogn med Severin. Sånn, atm.

Dag 9 - Hvordan du håper fremtiden vil være
Frisk, sunn og stabil. Spennende og med mye reising, men med trygghet. Løfter og moro, spirituell utvikling og økende muskelmasse. Jeg vil være en sånn person som står opp tidlig, tar seg en joggetur med hunden i frisk høstluft, kommer tilbake i varme, lune og hyggelige hus, tar seg en kopp te og lager heftig frokost til livspartner og avkom. Tilbringer kalde vinternetter med ull, urter og familie(inkludert livspartner, avkom og kjæledyr) foran peisen med puslespill, på kjøkkenet med kakebaking og i hagen med snømannlaging. Sene kvelder foran pcen for å skrive episke og fine ting, strikke og male veggene regelmessig, ikke en eller to farger, kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL