fredag 12. august 2011

VilskalMÅ ha

Katt er ikke noe problem, rottene må antagelig avlives og jeg kan bare ta med meg hunden. Anskaffer meg jo ikke noe gneldrebikje uansett: no problemo. Og mamma og pappa kan vel betale veterinærutgifter om de får kose så mye de vil med den? Problem 1= Det er mamma som vil ha hund, og hun vil ha en liten pelsdott og jeg vil ha en stor pelsdott(som krever for mye fysisk aktivitet til at jeg gidder å prøve-for nå) MEN med hjelp av Animal Planet sin quiz har jeg fått bekreftet at slang som "Coach-potato" og "fetch the remote control" eksisterer bland hundeeiere!
  Mine topp ønsker

Cockapoo(BAMSE<3)



Whippet(/greyhound)(Favoritt?)
Jeg har alltid syntes store, tynne hunder har sett litt...
Skumle ut. Helt til jeg møtte en! Senest i begynnelsen
av sommerferien, mykeste, snilleste skapning!
For the record nyter de lange turer i skogen,
like mye som de kan tilrettelegges en rolig
sofalivsstil=Severin og mitt lovechild?


Bulldog(old time fave)!
En dag, ass. Fido<3

Men for nå, hvis det er opp til mor og jeg bare skal være hjelp... Må det nok bli en miniatyrdott...
Kanskje, hvis jeg sparer... Så får jeg ha en Whippet ved siden av?

1 kommentar:

LOL