søndag 14. august 2011

Jobbsøking

Meg nå, liksom
Har søkt på tre jobber, skal ringe en imorgen. Håper egentlig på den imorgen, eller Wow. Det hadde vært litt kult, ikke så mye stress. Det pleier ikke å være kø på Wow vel? Eller gullsmeder? Følte meg så dust av den søknaden, NAV sin ide om hva en skal skrive, ser for meg stakkaren som leser gjennom alle morer seg, men etterhvert ble jeg litt dreven. På spørsmålene, nærmest selvgod. De sier det er det som selger, så vi får se.

De siste dagene har jeg bare liggi i sofaen og lurt på hvordan i helvette jeg skal livnære meg på selvhat og angst, eneste som trøster har vært psykologtimen om en uke. Jeg antar at å få angstanfall av et rom fylt med fulle mennesker og uendelige skitne ølglass som skal bli rene på rekordtid-av meg, ikke kvalifiserer til total udugelighet i alle jobber. Men det var den feteste jobben, og det er den jeg ville ha. Den jeg hadde.
Men det blir braaa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL