torsdag 18. august 2011

Hvor er du om ti år?

Ahmagahd, panic. Jeg er snart .. 30 og adopsjonsmoroa er vel igang ,en tomt med et skur av et hus er kjøpt mens drømmehjemmet er under konstruksjon, eller en leilighet midlertidig. Jeg har kommet over alle vondter og dårlige dager er så vondt det blir. I en perfekt verden hadde jeg kanskje vært gravid for tredje gang og adopsjon var bare en god gjerning. Dagene fylles med planlegging av drømmehuset, kanskje en del jobbing til og med, etter å ha reist verden rundt med Severin og Willy Wonka the whippet. Og så underviser jeg i et eller annet på Steinerskolen, kanskje jeg endelig har fått utgitt mitt litterære mesterverk og den tar av. Jeg har vært edru i mange nok år til at det er en selvfølge og jobber masse i hagen.


Og så har vi masse urter, urtehage og te og kaker og et åpent hippiereservat for alle de rare vennene våre.
Og barna deres leker i det idylliske landskapet, jg trenger ikke være edru, for jeg har total kontroll og vi drikker bare hjemmebrygget vin og brennvin, og camper i hagen og danser nakne i skogen mens barna sover inne.
Og ponni!

Eller noe

2 kommentarer:

LOL