torsdag 18. august 2011

Faen azz+outfit(REDIGERT)


Idag skal jeg legge meg tidlig, så jeg kan stå opp tidlig å mase på frisøren, kanskje ta timen enda en dag tidligere osv. Søkt på nettet i panikk og plutselig følelse av at jeg burde resøke litt før jeg smelter keratin inn i mitt fagre hår. Har lest ca 150 dårlig kommentarer, men de få som sier det at "Dude, det er bare dere som suger, gå til en som har erfaring/extensions selv, gjør alt de sier, bruk produkter og flett håret om natta så er det så fint og sliter ja, men det gjør slettetang og lixzom" og ja, at flesteparten av verden er idioter er jo ikke noe sjokk. Bare litt kjipt at frisøren min kanskje er litt.. Idiot, setter opp feil dag to sek etter jeg har sagt ONSDAG OG TORSDAG, menmen. Derfor jeg bor rett ved siden av! Vurderer å droppe striper å bare be henne legge på et par ti ekstra fester, for sikkerhets skyld.
Husker da mamma ba meg ikke begynn å barbere leggene, du kommer til å angre. Lol,

Bare kjipt at det ikke blir så langt dah
Dagens chille-outfit
 Så tynn blir jeg om jeg bare spiser kake
Lover
 Så tynn er jeg når treninga mi er å gå opp trappa 
etter å ha henta posten(hver dag)
Ca en stor flaske Cola+kake og fet lunsj
Så en stor middag, ikke frokost og 
for mye kaffe med for mye sukker
 Kort blått hår(det grønne er i musefletter bak)
 Og selvironi
 Mens jeg sjeler, har på bukse som krever g-streng
og 100% silkeskjorte.
 Bildet jeg la til søknad på Glitter(holder pusten på tilbakemld)
 Hevn: Noen private bursdagsfeiringsbilder jeg lovte å ikke legge ut
 payback is a bitch, men det er bananer og

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL