onsdag 17. august 2011

lolmann

Når de sier at dette ikke er søtt vet jeg at de bare er vrange
Siden jeg er våken om natten og kanskje ikke har noe å rable om

Dag 1 - Fortell om forholdet du er i eller om singeltilværelsen 
Dag 2 - Hvor vil du være om 10 år? 
Dag 3 - Et bilde av byen/stedet der du bor
Dag 4 - Ditt syn på religion
Dag 5 - En del av livet ditt du ikke savner
Dag 6 - Skriv 15 interessante fakta om deg selv
Dag 7 - Dine tre favorittparfymer
Dag 8 - En tid når du var tilfreds med livet ditt
Dag 9 - Hvordan du håper fremtiden vil være
Dag 10 - Favorittmusikk
Dag 11 - Fortell om dine venner
Dag 12 - Beskriv dagen i punkter
Dag 13 - Et sted du vil flytte til eller besøke
Dag 14 - Ønskelisten din
Dag 15 - Dine favorittblogger
Dag 16 - Ditt syn på populærmusikk
Dag 17 - 10 ting du vil gjøre før du dør 
Dag 18 - Hva tror du på?
Dag 19 - Fortell om familien din
Dag 20 - 10 fine eller morsomme ting her jeg bor
Dag 21 - En av favoritt tv-seriene dine
Dag 22 - Hvordan har du forandret deg de to siste årene?
Dag 23 - Bilde av kjæledyret ditt
Dag 24 - Favorittfilmen din og hva den handler om
Dag 25 - En som fascinerer deg og hvorfor
Dag 26 - Et bilde av deg som liten
Dag 27 - Et problem du har
Dag 28 - Noe du savner
Dag 29 - favoritt smykkene dine
Dag 30 - Et sted du gjerne vil flytte
Etter russedåp/dag1<3
Okei
Severin og jeg har vært sammen i over tre måneder, men under fire.Vi har bestemt at vi har 6. som dato, 6.Mai. SÅ, hele begynnelsen var mye preget av at jeg måtte mase meg vekk fra døgnenheten for å besøke skolen. Det er noe spesielt ved å introdusere kjæresten din for behandlere og vise frem sitt litt for sterile rom. Så, var skolen over, men jeg var fortsatt sykemeldt så jeg bare hang der, og nå er det plutselig et avstandsforhold. Jeg besøker campingplassen han jobber på, og bor med han og vennene hans i en campingvogn i over en uke, han besøker meg og bestemor, jeg besøker han og gården og familien, og så er det grusomme dager imellom. Som tvinger meg til å ha et liv og få en skype-account. Men vi har det kjempe bra, jeg er fortsatt like forelska, han gjør så mange søte rare ting jeg awer konstant og til å aldri bruke mobil er han veldig flink og sender de søteste meldinger. Vi er så mye enige at det er gøy å diskutere om de tingene vi er uenige om. Og det er den mest fantastisk følelsen når noen får deg til å føle deg akkurat bra nok. 
Du ser oss bak, russedåp/kvelden før dag1

Og han er den eneste i verden(Norge) som deler mitt syn på hjemmeværende foreldre(jej), rommet hans har økologisk-plakater og klistremerker og han ser på meg og synes jeg er akkurat bra nok. Og ofte føler jeg at jeg er akkurat bra nok for han også. Og når vi snakker om hva vi vil i fremtiden så passer det alltid perfekt! Jeg sover lenge og finner han ute i en yogastilling. Og ja, jeg er så klisje at jeg har vel vært litt Severinisert siden vi kyssa første gang på russedåpen og jeg ikke fikk han ut av hue. Jeg lager oss på Sims og vi har atm tre unger og han synes det er kult at jeg har gjort han til en spøkelsesjeger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL