torsdag 4. august 2011

Huspass dag 3-suicidal

Idag våknet deg og trodde jeg skulle besvime, kaste opp og drukne i det.
Det var kjipt, så jeg spiste masse, og nå spiser jeg mer. 
På tirsdag feiret jeg huspassingens første dag med soling,
da ble jeg solbrent. Det var litt dumt å ikke smøre seg.
På onsdag smørt jeg meg og la meg på magen.
Jeg ble solbrent igjen, og rumpa mi brenner.


Etter soling, jogging, gåing og butikktur 
snakket jeg bittelitt med kjæresten min
og så måtte jeg gi de 8 rottene jeg passer
sin daglige time med kos pr.
Og de må være i tre separate grupper. 
Det er litt hyggelig og, 
men det er digg å bli ferdig og se på tv.


Idag må jeg vaske to bur, det suger 
og jeg gruer meg. Må jeg ta med bura inn?
Damen som eier hus og dyr svarer
ikke min bønn om hjelp på sms.

Bitch.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL