onsdag 10. august 2011

Jeg skal aldri huspasse igjen

1. Fremmede mennesker 2.Pinlige samtaler og 3. Det er bare kleint å våkne opp i et tomt hus, alene med fremmedheter. Andre sine ting, og ikke bare det, men når de kommer tilbake ser de nøye og skeptisk over alt du kan ha vært i nærheten av. Som kjæledyrene deres. Som jeg har så og si vært flink med, okei, jeg kunne vært flinkere, men jeg prøvde. Og så får en kjeft, fordi en av oppgavene var å vaske noen ting som jeg kanskje klarte å unngå å vaske, men jeg følte kanskje at de ikke trengte å vaskes før idag, og da kom jo de tilbake uansett?! Og så blir jeg anklagd for å ikke ha vasket burene, selv om damen glemte å nevne sine prosedyrer for det, og jeg tenkte ikke over at de skulle vaskes, for jeg viste ikke at det skulle bli 10 hele dager, og damen svarte ikke mine bønner om forklaring på sms siden hun var opptatt og på ferie. Mens panikken vokste og jeg på kronglete og vanskelige måter fikk det gjort, og jeg vet fortsatt ikke hvordan hun liksom gjør det. MEN hun klarte å nærmest rope slemme ting om ubrukelighetene mine, men vet du hva? Jeg klarte iallefall å tømme søpla og vaske opp før jeg dro! Og min kjæreste støvsugde til og med, selv om det skulle vært gjort LENGE FØR JEG ANKOM.


  • Kan ha spist litt for mye av mat som var der
  • Men mye av maten var dårlig, ble dårlig mens jeg var der og skulle vel åpnes snart uansett
  • Kunne vasket og byttet hengekøyene som jeg skulle
  • Men jeg viste ikke hvor de andre lå, mye var ikke vasket da jeg kom og alt i alt ser det bedre ut nå
  • Glemte å ta ut pappen
  • De tok ikke ut komposten engang, det gjorde jeeg.
  • Kunne vasket og lagt brukt sengetøy tilbake før jeg dro(neste gang, totally)
  • Ingen ba meg om det
  • Kan ha knust et glass i oppvaska, kunne(burde) vaska/rydda mer på uteplassen til dyra
  • Var ikke akkurat helt rent da jeg kom dit, igjen, alt i alt er det bedre nå. Og oppvaskmaskina blei faktisk ødelagt natten før de dro, og da hadde de lagt igjen masse oppvask med mat i=FLUER
Vel, jeg er klokere. Kanskje, når jeg kommer over angsten og traumene og skulle komme over mulighet for å huspasse igjen, kanskje jeg gjør det. Og da er jeg nok litt flinkere. Men faen ass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL