fredag 5. august 2011

Hvordan leve-for dummiesDEL 1












Åpenbaring: 
Når jeg blir stor skal jeg kun ha egg 
som er tegnet på i kjæleskapet, økologiske ofc. 
Må bare lære meg å tegne først.
Å omgås pene ting og mennesker
er en viktig ingrediens for å ha det bra/være glad.






Idag skal jeg opp av senga
ut av huset
og gjøre plikter og kos.
Selv om en heller vil ligge i senga,
en blodpøl eller sitt eget oppkast,
kanskje i et hjørne av dusjen, 
druknet i tårer og varmt vann.
Det er lurt å komme seg ut, 
enten en tur i skog og mark,
joggetur eller siviliserte steder,
med (u)siviliserte mennesker.

  • Stå opp til rimelig tid selv om dette skrives etter klokka 03.30
  • Ta en dusj, vaske håret, sminke meg og kle meg... Til at jeg tørr gå til sentrum
  • Møte mennesker, ta buss, eventuelle tiltak for å få sosialisering gjennomført. 
  • Handle inn alt jeg har bøffa fra huset(pizza, is, Pepsi, brød)
  • Vaske bur, kose med rotter. Kjøpe/gi dem ferske goder
  • Ta oppvaska skikkelig
  • Ta en av de djevelse smoothiene med hele 800 kcal til frokost
  • Spise mer enn et måltid, ikke snacke og ikke mer enn tre.
  • Kveldsjogging? Iallefall gå til sentrum
Forskning flest viser at fysisk aktivitet, sosial omgang, dagslys og flere næringsrike måltider hver dag gir positiv effekt på de fleste psykiske plager. Suck it up og kom deg ut, skriv det på speilet med ditt eget blod om du må/føler for det liksom.


Ellers; GOD MORGEN


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL