tirsdag 16. august 2011

Morgenfugl er gull i munn

Våken til fem-seks-ish, men her er jeg! Våken og etter en kopp te er jeg nok klar for å forlate den kalde leiligheten for en liten tur med meg selv! Fordi, jo. Jeg burde ikke ha hund fordi jeg har en tendens til å bli deppa å ligge i senga i dagesvis, jeg klarte ikke å ta vare på rottene da jeg var oppegående-ish. Og, kommer jeg til å klare å ta den med ut når den må drite? Stå opp fyllesjuk og jævlig?


Ja. Alt jeg har problemer med løses alltid med litt hjelp fra andre, noen som er med når jeg vasker bur o.l. Og det er kanskje naivt, men jeg tenker at Bissevov kanskje kan være den, hele tiden. Og at kanskje jeg ikke vil være den som drikker meg sanseløs hele tiden, at jeg ikke vil være den som lever i senga i over en uke uten å være i stand til å se sollys. At kanskje har jeg godt av å måtte være uselvisk, å måtte gå ut og så føler jeg meg bedre? Som er de eneste gangene jeg har kommet meg ut av huset i det siste, er når jeg må besøke mormor. Og det er kanskje noe kjipt å se bestemoren sin sånn som hun har blitt så ofte, men det er jo bedre enn å late som hun sitter å er en søt, typisk gammel dame. Hun er jo litt typisk, det er sånn som skjer når folk blir gamle. Fuck liksom. Men da har jeg iallefall gjort noe av verdi en dag, og det føles litt fint.
Men idag blir fyllt av verdi og Kiine! Og kino, og straks te. Og litt sol, og min grønne bukse. Og faen, jeg skulle farge hååååreeet. Fortsettelse følger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL