lørdag 6. august 2011

INSOMNIA

En av de mest grunnleggende behovende våre,
Spesielt om en skal opprettholde en god psykisk helse;
SØVN
Ellers får jeg ikke overført de deilige og randome bildene
jeg tok med mobilen over til mor&fars mac.
Når jeg slår på godhumøret og slutter å brekke meg,
returnerer jeg til Sandefjord og får besøk av kjæresten min.
Det blir deilig.
Han vet det ikke enda, men vi skal se på the Addams Family, eller
A Fish Called Wanda.
Og gi han bursdagsgaven, siden jeg mista bursdagen hans.
Etter en kopp kaffe med Visse,
som jeg rekker før første buss som er menneskelig å rekke.

Og så en løpetur,
skulle egentlig ta en mens jeg er på besøk.
Som var deilig, fikk kake
siden det ikke var tid til terapi.

Får ta "fysisk aktivitet som terapi" når jeg lander i Sandefjord,
så hvis du er i skogen i Sandefjord et sted senere idag;
DIGG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL