søndag 14. august 2011

Tro, Håp. Kjærlighet og enhjørninger

Jeg har ødelagt døgnrytmen
Jeg har vært hormonell og jævlig
Jeg har vært stygg
Jeg har ikke klart å komme meg ut
Jeg har hatt mye nærmest konstant angst
Jeg har vært så utmattet av ingenting at det gjorde vondt
Men jeg kom meg ut idag
Jeg hadde vondt, men klagde ikke og var trivelig og litt uselvisk
Jeg spiste god mat, drakk Cola og drakk god kaffe
Ser teit tv med pappa
Fremtiden ser ikke så skummel ut
Tanken på at livet kan være langt får meg ikke til å ville gråte
Tanken på utdannelse, jobb og ansvar gir meg ikke brekninger
Jeg har tatt frem den rosa bamseflispyjamasen
Jeg har digg te i skapet
Mamma lager digg mat
Jeg er ikke feit
Jeg kan se for meg å gå ut 
Jeg tror at imorgen skal jeg prøve å være en venn
Jeg tror jeg kan være bedre
Men selv om jeg er dritt nå, så er jeg bra nok
Og etter jeg har vært en uke i Spania med Nina og Kiine
(som blir GØY) 
Skal jeg være flink, og spare penger.
Først til en søting som denne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LOL