tirsdag 16. august 2011

WAd.Up

Egentlig boikotter jeg Chris Brown av prinsipp
Men så har jeg jo et prinsipp om å bryte alle/ikke ha prinsipper

 Impulshårfarging med alt for lite hårfarge
 Men det gikk bra-ish. Altså, det ble som planlagt
 Så en time senere forteller mor at hun vil snakke med frisør
Kanksje jeg kan få farget håret tibake til mitt naturlige brune
og sette på extensions til neste uke, før Spania!
 Men frisøren sier avfarging ikke er noe problem,
mer bekymret for lengden. 
Og faktum at jeg plutselig har fptt pannelugg igjen!
Maser om hund, savner kjæreste men hadde det trivelig
med Kiine og Visse i byen, på cafe og kino! 
Kiine klarte igjen å lure meg til å la henne betale alt for mye. 
Horrible Bosses er BRA. Srsly.
onepiece-pyjamas som bukse

Imorgen skal jeg spise lunsj med mormor-skummelt.
Men først skal mor ringe frisør ang extensions,
tror ikke hu skjønner hvor dyrt det blir...
Så på et lite Vissebesøk og SÅ ut på båten med far!

Min naturlige hårfarge(ish)
Tørr jeg?






2 kommentarer:

  1. Fargen din er ganske så fin ^^
    Savner min farge, sånn nøtte-brun-ish...
    Du blir nok like crazy med brunt som du er med rosa og blått :D:D:D:D

    SvarSlett
  2. Aw! :D
    Vent what? Er du brunette orginalt? Whaaat? Kult! :D Sisterhoood

    SvarSlett

LOL